• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • LATIHAN INDUSTRI..




    alhamdulillah...selama 20 minggu aku mengharungi LI...banyak pengalaman yg aku dapat..bayak jenis org yg aku jumpa...semua ini membuatkan aku lebih dewasa dan matang dalam membuat keputusan....suka dan duka di ASIAN COMPOSITES MANUFACTURING SDN.BHD wajib ada...segalanya akan aku simpan sehingga akhir hayat..Terima kasih kepada semua yang banyak membantu semasa aku menjalani latihan industri...jasa anda semua tidak akan ku lupa...semoga kita berjumpa lagi di lain masa..:)

    2 comments:

    1. Anonymous said...:

      assalamualaikum..saya nk tya pasal buat latihan industri di ACM ni..ade kelayakan x?baru nk applied..rumah sewa sng nk cari x?

    1. sam said...:

      Baru dapat offer kt ACm buat LI...best x LI ACM?

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...